Nog een paar dagen... - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Quinta Spijker - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen... - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Quinta Spijker - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen...

Door: Quinta

Blijf op de hoogte en volg Quinta

13 Februari 2014 | Nederland, Ermelo

...en dan is het zover :D
Op woensdag 19 februari verlaat ik dit koude kikkerlandje voor het mooie, prachtige, paradijselijke Curaçao!
Om te beginnen met en welverdiende vakantie!
6 maart moeten wij namelijk beginnen met stage :)
Samen met Floor loop ik stage op de Albert Schweitzerschool in groep 3. Elmar en Antoine lopen stage op de Marnixschool.

En voor de thuisblijvers in dit koude kikkerlandje zal ik af en toe wat leuke foto's plaatsen en mijn ervaringen met jullie delen.. en het is echt niet de bedoeling dat ik jullie jaloers maak ;)

  • 13 Februari 2014 - 19:00

    Tessa :

    Super leuk! En we gaan je zeker volgen. Ga lekker genieten, en ook nog een beetje stage natuurlijk af en toe.. Heel veel plezier! En maak ons niet te jaloers ;)

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quinta

Van 19 februari tot 15 mei loop ik stage op Curaçao. Van 15 mei tot 30 mei ga ik reizen door Amerika. 30 mei ben ik weer op Curaçao, om vervolgens 31 mei weer richting Nederland te vliegen. 1 juni ben ik weer in Nederland.

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 7948

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Februari 2014 - 01 Juni 2014

Stage op Curaçao

15 Mei 2014 - 01 Juni 2014

Touren door West-Amerika

Landen bezocht: